Uğur Mumcu'nun sözleri, aklımızda hep kalmalı ve kulaklarımızda çınlamalıdır: ""Ben Atatürkçüyüm, Yobazların, vurguncuların...

DALGA DALGA GELMEK...

Suay KARAMAN
Atatürkçü Düşünce Derneği
Genel Sekreteri
Tüm Öğretim Elemanları Derneği
Genel Sekreteri
Kime ve niye hizmet ettiği bilinen ve istendiği zaman devletin televizyonunda bile konuşan, zaman zaman ülkemize girip çıktığı anlaşılan akıl sağlığı pek yerinde olmayan bir kanun kaçağının iftiraları sonucunda, düzmece senaryolarla ulusalcılar ve aydınlar zulüm altına alınmaktadır.
.
Laik ve demokratik bir hukuk devleti olan Türkiye Cumhuriyeti'nin saygın savcı ve hakimleri, hukuk devletinin gereğini yerine getirerek, şu anda zulüm altında olan aydınlarımızın ve yurtseverlerimizin acılara son vermelidir.
.
Ergenekon adı verilen soruşturma için okyanus ötesinin direktifleriyle dalga dalga gelen aramalar, gözaltılar, tutuklamalar halkı korkutup, baskı altına almak girişimleri aynı hızla devam etmektedir. Ülkemizde yaşanan bu baskı gerçek anlamıyla bir zulümdür, bir sivil darbedir.
.
Hangi dalgalarla ve hangi okyanus ötesinden gelirlerse gelsinler, ulusalcıları yıldıramayacaklarını sonunda anlayacaklardır. Atatürkçüler, ulusalcılar, aydınlar, cumhuriyet tarihinin hiçbir döneminde terör kavramı ile birlikte anılmamışlar ve hiç bir zaman da anılmayacaklardır. Laik cumhuriyet, demokrasi ve hukuk devleti, ulusalcıların en önemli ilkelerindendir.
.
Hukukla dalga geçercesine yapılan bu yanlı ve yanlış uygulamalar, toplumu baskı altına almak konusunda şimdi başarılı olmuş gibi gözükse bile, halk bunlardan yılmayacak ve tüm gücüyle bu baskıya karşı direnecektir.
.
Ulusalcı demokratik kitle örgütleri ve sendikalar ile ulusalcı siyasi partiler bir araya gelerek, kararlı ve bilinçli örgütlenmelerle ortaçağ karanlığına son verecek ve ülkemizin yeniden aydınlanma yolunda ilerlemesi sağlanacaktır.
.
Emperyalizmle savaşmak ve zafer kazanmak Mustafa Kemal'in bize en önemli öğretilerindendir. Tam bağımsızlık bize Atatürk tarafından armağan edilmiştir. Aydınlığa ulaşarak, çağdaş ülkeler seviyesine çıkmak ise, Atatürk'ün bize koyduğu en büyük hedeflerdendir. Kemalizm'in ilke ve devrimleri, bizler için yol göstericidir.
.
Ülkemizi ortaçağ karanlığından kurtarmak isteyenler, ulusalcılar; bizler sonuna kadar Kemalist'iz, devrimciyiz.. Mustafa Kemal Atatürk'ü savunmak, ulusal bütünlüğümüzü savunmak, tam bağımsızlığı savunmak devrimcilerin en önemli görevidir.
.
Bundan 16 yıl önce hain bir saldırı sonucu aramızdan ayrılan gazeteci, yazar Uğur Mumcu'nun sözleri, aklımızda hep kalmalı ve kulaklarımızda çınlamalıdır:
.
"Ben Atatürkçüyüm,
Ben cumhuriyetçiyim,
Ben laikim,
Ben anti emperyalistim,
Ben tam bağımsız Türkiye'den yanayım.
Ben özgürlükçüyüm,
Ben insan hakları savunucusuyum,
Ben, yobazların, vurguncuların,
Çıkarcıların düşmanıyım.." *
➽ Paylaş: