AKP'nin Osmaniye adayı Dayangaç hakkında korkunç iddialar

14 aydır işçisine maaş ödemeyen AKP'nin Osmaniye milletvekili adayı Mustafa Dayangaç'ın Osmaniye il başkan yardımcılığı yaptığı dönemde Maraş'tan Osmaniye'ye oy kaydırdığı, maaşını isteyen işçisini ölümle tehdit ettiği iddia edildi.



'Beni kızdırma kızarsam seni üzerim, akıllı ol konuşursan sen zararlı çıkarsın'


AKP'nin Osmaniye Milletvekili Adayı

Mustafa Dayangaç Hakkında Ciddi İddialar




12 Haziran seçimlerinde AKP'nin Osmaniye adayları arasında yer alan Mustafa Dayangaç'ın 14 aydır para alamayan işçisi Ömer Türk'e 'beni kızdırma kızarsam seni üzerim, akıllı ol konuşursan sen zararlı çıkarsın' gibi tehdit içeren mailler gönderdiği öğrenildi.

Muhalifgazete'ye konuşan Ömer Türk, 'Ben Mustafa Dayangaç'ın yanında 5 yıldır çalışıyorum. Mustafa Dayangaç Türk Telekom'dan emekli olduktan sonra DAKA Teknik isimli bir şirket kurdu. Osmaniye başta olmak üzere Adana, Tunceli, Diyarbakır gibi bir çok ile baz istasyonu kurulumu, arza bakım gibi işler yapıyordu. Ben Adana'da çalıştım ve günlük kazancı 5 bin doları buluyordu. 14 aydır maaşımı alamadım. 3 arkadaşımda 7 aydır çalışıyor ve 6 aydır maaş alamadı. Evime ekmek götüremediğim için eşimle aram bozuldu. Eşimden boşanmak zorunda kaldım.' dedi.


Tehdit maillleri





Parasını talep ettiğinde Mustafa Dayangaç'ın kendisine 'Bak aslanım sana verecek param yok, hesabını vermiyorum. Akıllı ol konuşursan sen zararlı çıkarsın' gibi tehdit içeren mailler gönderdiğini söyleyen Ömer Türk,

'Mustafa Dayangaç bir hafta önce beni aradı. Gittim polis kardeşi de yanındaydı. Bana 'seni birileri yanlış yönlendiriyor,akıllı ol zararlı çıkarsın. Bunu sana ödetiriz' gibi sözlerle tehdit ettiğini iddia etti.

İşçi Ömer Türk, bu mağduriyetini Cumhurbaşkanı ve Başbakan Erdoğan'a bir maille ilettiğini ancak cevap alamadığını söyledi.

KAMYONLA YİYECEK YARDIMI GÖTÜRDÜM,
ÇUVALLA NÜFUS CÜZDANI FOTOKOPİSİ GETİRDİM


Referandumdan önce AKP il başkanı Ömer Yağmur'un memleketi Kahramanmaraş'ın Bozhöyük kasabasına kamyonla yiyecek yardımı yaptıklarını karşılığında da çuvalla nüfus cüzdanı fotokopisi aldığını iddia eden Türk,
'Osmaniye'deki yeşil kartlılara dağıtılmak üzere tırlarla depolara yiyecek gelirdi. Biz bunları indirip depolara yerleştirirdik. Bu depolardan yeşil kartlılar dışında gizli gizli belli yerlere yiyecek giderdi. Mustafa Dayangaç, il başkan yardımcılığı yaptığı dönemde beni çağırdı. O görüşmede İl başkanı Ömer Yağmur da vardı. Yağmur'un akrabalarının bulunduğu Kahramanmaraş'ın Bozhöyük kasabasına gitmek üzere bir kamyon yiyecek hazırlanmıştı. Bana 'gece tek başına yola çık' dediler. 3 saatlik bir mesafe.. Ben 2 arkadaşımı daha yanıma alarak yola çıktım.
Yardımı İl Başkanı Ömer Yağmur'un amcasının oğluna ait lüks bir evin deposuna indirdim. O da bana çuval içersinde gazeteye sarılı bir şey verdi. Ben korktum ve ne olduğuna baktım. Gördüğüm şey yüzlerce nüfus fotokopisiydi. Alıp İl Başkanı Ömer Yağmur'a götürdüm. Buradan bu fotokopileri mahalle muhtarlarına dağıtın kayıt yapsınlar dediler. Yaptıkları yolsuzluğa beni de ortak ettiler. Ben cezamı çekmeye hazırım onlar da çeksin'
dedi.






Kaynak: Muhalif Gazete


*
➽ Paylaş: