Antalya'daki 2 grev sonrası 10 bin soruşturma

Şimdi de 23 Mayıs'ta 3+3 maaş zammını protesto için iş bırakan 8 bine yakın öğretmenin tek tek isimleri okullardan istendi.

8 bin öğretmene grev soruşturması!



Antalya'da 4+4+4 eğitim sistemini protesto için iş bırakan 1200 öğretmenin ardından şimdi de 23 Mayıs'ta 3+3 maaş zammını protesto için iş bırakan 8 bine yakın öğretmenin tek tek isimleri okullardan istendi.

Antalya Valiliği’nin talimatıyla Antalya ilçe milli eğitim müdürlükleri, 23 Mayıs grevine katılan 8 bine yakın öğretmen hakkında inceleme başlatılması için tek tek bilgi istedi.

Öğrencilerin okula gelmemesini isteyenleri de bildirin

Cnntürk’ün haberine göre, Valiliğin talimatıyla ilçe milli eğitim müdürlüklerince okul müdürlüklerine gönderilen yazıda, tüm kadrolu idareci, öğretmen ve personelden (sendikalı veya sendikasız ayırt edilmeksizin) tüm gün göreve gelmeyenlerin listesi ve ayrıca öğrencilerin bugün için okula gelmemesi gerektiğini söyleyen öğretmenlerin acil olarak bildirilmesi istendi.

Konuya ilişkin açıklama yapan Eğitim- Sen Antalya Şube Başkanı Nurettin Sönmez, Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer'in greve katılan öğretmenlere soruşturma açılmamasına yönelik talimatına rağmen Antalya'da farklı bir uygulama ile karşı karşıya olduklarını kaydetti. Sönmez, Aksu İlçesi'nde ise incelemelerin soruşturmaya dönüştürüldüğünü aktardı.

Milli Eğitim Müdürü Osman Nuri Gülay ise 3+3 eylemine ilişkin öğretmenler hakkında hiçbir işlem olmadığını dile getirdi.

.
➽ Paylaş: