Bu ülkede bir “YALAN MAKİNASI” varmış!..

M’usul usul

Yılmaz ÖZDİL
“Terör örgütüyle masaya oturmadık, asla oturmayacağız, bunlarla görüştüğümüzü söyleyenler şerefsizdir” dedi. Sonra “tabii görüşülüyor, görüşme talimatını veren benim” dedi.
*
Meclis kürsüsünde “benim milletimin dili tektir, o resmi dil Türkçedir” dedi. Sonra “ben ne tek dil dedim, ne tek din dedim, hiçbir yerde böyle bir ifadem yok, bunlar “YALAN MAKİNASI dedi.
*
“Nato’nun Libya’da ne işi var, böyle saçmalık olur mu” dedi. Sonra “Nato, Libya’nın Libyalılara ait olduğunu tespit ve tescil için oraya gitmelidir” dedi.
*
“Patriot talebimiz olmadı, iddialar asılsız, sağır duymaz uydurur cinsinden bir haber” dedi. Sonra “patriotlar Adana, Gaziantep, Kahramanmaraş’a yerleştirilecek” dedi.
*
“Kürecik’teki radarın komutası kesinlikle bize verilmelidir, aksi takdirde böyle bir şeyi kabul etmemiz mümkün değil” dedi. Sonra “buranın komuta sisteminin tamamiyle Nato’da olması gerektiğini söyledik” dedi.
*
“Biz genişletilmiş Ortadoğu projesinin eşbaşkanlarından biriyiz, Amerika’nın düşündüğü Büyük Ortadoğu Projesi içinde Diyarbakır yıldız olabilir” dedi. Sonra “ellerine bir kağıt almışlar, Amerika’nın projesidir diyorlar, bunu ispat edemezlerle alçaktırlar, namussuzdurlar” dedi.
*
“Kardeşim Esad’la iki dost olduk, iki kardeş olduk, mayınları temizledik, vizeleri kaldırdık” dedi. Sonra “katil Esed” dedi.
*
“Parası olan bastıracak parayı askerlikten kurtulacak, parası olmayan askerlik yapacak, benim vatandaşım bu işe sıcak bakmıyor, biz kimsesizlerin kimiyiz, ben şahsen böyle bir sorumluluğun altına girmem, referandum yaparım” dedi. Sonra “bedelli askerlik benim için acil bir konu, gönlümden geçen bir şey var, açıklamayı ben yapacağım” dedi.
*
“Topçu kışlasını yeniden yapacağız, bu tabii kışla olmayacak, AVM olarak hizmet görecek” dedi. Sonra “tutturmuşlar AVM de AVM… Burada bir AVM projesi yok, buraya zaten AVM yapamazsınız” dedi.
*
“Buradan Batı’ya sesleniyorum, şu anda Kobani düştü düşüyor” dedi. Sonra “tutturmuşlar Kobani de Kobani, Türkiye’yle Kobani’nin ne alakası var” dedi.
*
“Ülkemizi bölecek konular üzerinde adım atmayız, anadilde eğitimin önünü açarsanız, resmi dili zedelersiniz, güzelim ülkemize yazık edersiniz” dedi. Sonra “farklı dil ve lehçelerde eğitimin önünü açıyoruz, özel kurs imkanı getirmiştik, seçmeli ders olarak öğretilmesinin önünü açmıştık, şimdi de özel okullarda mümkün hale getiriyoruz” dedi.
*
“Ben Gürcü’yüm, ailemiz Batum’dan Rize’ye göç etmiş bir Gürcü ailesidir” dedi. Sonra “ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol, benim için Gürcü diyenler bile oldu” dedi.
*
“Devlet tektir, bu ifadelerim sebebiyle bana milliyetçi diyenler varsa, evet, milliyetçiyim” dedi. Sonra “her türlü milliyetçiliği ayaklar altına aldık” dedi.
*
“Her türlü milliyetçiliği ayaklar altına aldık” dedi. Sonra “milli duruş sergileyin, meclise 550 tane milli vekil gönderin” dedi.
*
“Üçüncü köprü cinayettir, böyle bir teşebbüs İstanbul için ölümcül sonuçlar doğurur” dedi. Sonra “hani o cumhuriyet mitinglerinde cumhuriyetçiyiz diye yürüyenler var ya, işte üçüncü köprüye hep onlar karşı çıktı” dedi.
*
Fethullah Gülen’e çağrı yaptı, “gurbet hasrettir, vatan topraklarının hasreti içinde olanları aramızda görmek istiyoruz, bitsin artık bu hasret, bitsin artık bu sıla hasreti” dedi. Sonra Fethullah Gülen’e çağrı yaptı, “niye gelmiyorsun Pensilvanya’dan haşhaşi sülük” dedi.
*
Türkçe olimpiyatının finaline katıldı, “gerçek Türkiye fotoğrafı budur, bozkırdaki güller gibisiniz, kuruyan dudaklarda bir damla su gibisiniz, engin yürekli gönül neferleri, iftihar ediyorum, mimarlarını hayırla yadediyorum” dedi, Ugandalı çocuklarla “beraber yürüdük biz bu yollarda”yı söyledi. Sonra “bundan böyle Türkçe olimpiyatı falan olmayacak, bitti, o defter kapandı” dedi.
*
Ergenekon’un “savcısıyım” dedi. Sonra “şahsım aldatıldı” dedi.
*
Altına makam mercedesini verdiği Zekeriya Öz için “temiz eller savcısına saygı duyulmalı” dedi. Sonra “görüyorsunuz kaçtı” dedi.
*
“Analar ağlamasın” dedi. Sonra “ne mutlu şehit ailelerine” dedi.
*
“İçki içen alkoliktir” dedi. Sonra “içki içenler bize oy veriyorsa, alkolikler arasına girmemiş oluyor” dedi.
*
“Cehape genel başkanı konuşuyor, çocukluğunda ilk kez Van denizinde vapura bindiğini söylüyor, Van gölü ne zaman deniz oldu yavv, kılavuzun doğru olmayınca gölü de işte böyle deniz zannedersin” dedi. Sonra “Van, denizi olan bir kentimizdir, varsın haritalarda göl diye geçsin, biz Van denizi diyoruz” dedi.
*
“Hazreti peygambere oğlu olmadığı için, soyu devam etmemiş diye hakaret ettiler. Allah, kevser suresini indirdi. Biz sana kevseri verdik, doğrusu, sana buğzeden ebterin, yani soyu kesik olanın ta kendisidir… İşte bu ayetin rehberliğinde, bugün karşı karşıya kaldığımız meseleleri tekrar tekrar düşünmek zorundayız. Oğullarıyla övünenler, soylarıyla böbürlenenler, mezarlardaki ölülerini dahi sayacak kadar, kafataslarını ölçecek kadar, aklını ve izanını kaybedenler, aynı şekilde Kevser’i de kaybetmişlerdir” dedi. Sonra “mehape’nin başındaki evlat nedir bilmez, aile nedir bilmez, çoluk çocuk nedir bilmez, böyle bir derdi yok, evladı olmayanların böyle bir saygısızlığı yapmasından daha doğal bir şey olamaz” dedi.
*
“Türkçe’yle felsefe yapılamaz diyorlar, ırkçılıktır, ırkçılık kokan açıklamalardır” dedi. Sonra “Türkçe’yle felsefe yapamazsınız” dedi.
*
“Kürt sorunu var dersen, sorun olur, yok dersen, sorun ortadan kalkar, biz böyle bir sorun yok diyoruz” dedi. Sonra “Kürt sorunu vardır, benim de sorunumdur” dedi. Sonra “buna ister Kürt sorunu deyin, ister güneydoğu sorunu deyin, Kürt açılımı diyelim” dedi. Sonra “bu ülkede Kürt sorunu yoktur, kabul etmiyorum” dedi. Sonra “kardeşim ne Kürt sorunu yavv, artık böyle bir şey yok” dedi.
*
“Süleymah Şah türbesi Türkiye’nin dışardaki tek vatan toprağıdır, başına herhangi bir şey gelmesi durumunda atacağımız adım bellidir, hassasiyetimiz bellidir, dalgalanan bayrağını korumak için tereddüt etmeyiz, türbenin kuşatıldığı iddialarının hepsi uydurmadır” dedi. Sonra “sevk ve idaresini bizzat takip ettiğim nakl-i kubur operasyonunu her türlü takdirin fevkinde gerçekleştiren hükümetimizi ve silahlı kuvvetlerimizi tebrik ediyorum” dedi.
*
“Rus uçağı düşürüldü” dedi. 10 dakika sonra “milliyeti belirsiz uçak düşürüldü” dedi.
*
Fantomumuz düşürüldüğünde “kısa süreli sınır ihlali hiçbir zaman saldırı nedeni olamaz” dedi. Rus uçağı düşürüldüğünde “sınır ihlali kabul edilemez” dedi.
*
Muhtarlara konuşurken “kim olursa olsun, bugün olsa aynısını yapardık, yine düşürürdük” dedi. Sonra, yabancı basına konuşurken “uçağın Rusya’ya ait olduğunu bilseydik farklı davranırdık” dedi.
*
“Facebook falan çok çirkin, berbat, bu sayfalardan her türlü ahlaksızlık yapılabilir, bu milleti Facebook’a yedirmeyiz, kapatmak dahil her türlü önlemi alacağız” dedi. Sonra Facebook’un patronu Zuckerberg’in Müslümanları savunan mesajını beğendi, kendisine ait Facebook sayfasından “değerli bulduğumu belirtmek isterim” dedi.
*
“Musul’daki askerlerimizi geri çekmek gibi bir şey söz konusu değil” dedi.
 .

➽ Paylaş: