Dinçer’in yerine 4+4+4'ün mimarı geldi!

ODTÜ öğretim görevlilerine ve öğrencilerine karşı “Öğrenci dedikleri terör örgütü mensubu diyen Erdoğan, Milli Eğitim Bakanlığı'na ODTÜ'lü Nabi Avcı'yı getirdi. 

 Avcı 4+4+4'ün asıl mimarı

 
 
 
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın görüşmesinin ardından yapılan yazılı açıklamada 4 bakanın değiştiği açıklandı. Nabi , Erdoğan belediye başkanıyken danışmanlığı görevini yapıyordu.
 
ODTÜ’LÜ! MİLLİ EĞİTİM BAKANI
 
Erdoğan’ın ODTÜ öğretim görevlilerine ve öğrencilerine karşı “Öğrenci dedikleri terör örgütü mensubu. Sizin yetiştirdiğiniz öğrenciler bunlarsa ülkemiz batmış, gitmiş” çıkışları bilinirken, ODTÜ mezunu olan Nabi Avcı’yı Milli Eğitim Bakanlığı görevine getirmesi ilginç bir gelişme olarak yorumlandı.
 
4+4+4′ÜN MİMARI
 
4+4+4 sisteminin asıl hazırlayıcısının Nabi Avcı olduğu ve Avcı’nın aklında yeni değişiklikler olduğuda düşünülüyor. Özellikle 4+4+4 TBMM’de komisyondan geçerken çıkan tartışmalarla kamuoyu gündemine geldi. Ancak komisyon odasında yaşanan arbedeye rağmen, çok hızlı şekilde 4+4+4 kanun tasarısını komisyondan geçirdi.
 
DİNÇER’İN BAŞINI TABLETLER YAKTI
 
Ömer Dinçer’in görevden alınmasına, tablet bilgisayarlar konusunda verilmiş sözlerin yerine getirilmemesi gerekçe gösteriliyor. Başbakan Erdoğan’ın seçim meydanlarında vermiş olduğu tablet sözü, kilit illerde sınırlı kalarak yeteri kadar yaygınlaştırılamadı. Projedeki aksaklıklar nedeniyle eğitim konusundaki yetkinliği tartışılmaz olan Nabi Avcı ile bu açığın kapatılması planlanıyor.
 
DİNÇER’İN YERİNE GELEN NABİ AVCI KİMDİR?
 
Nabi Avcı, (8 Ekim 1953 Bilecik doğumludur.) Türk akademisyen ve yazar.
ODTÜ Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü’nü bitirdi. İletişim profesörüdür. Anadolu Üniversitesi’nde ve İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde iletişim felsefesi ve iletişim sosyolojisi üzerine dersler verdi. 1995 ve 1996 yıllarında Kanal7 Televizyonunda 360 derece isimli program yaptı.
 
 Aynı dönemde Yeni Şafak gazetesinde yazarlık ve yöneticilik yaptı. Milli Eğitim Bakanlığı’nda ve Başbakanlık’ta danışman olarak çalıştı. Başbakanlık Başdanışmanı ve UNESCO Türkiye Milli Komisyonu Başkanlığı görevlerini yürütürken 2011 yılında AKP’den milletvekili aday adaylığı için bu görevlerinden istifa etmiştir. 
 
24. dönem TBMM Eskişehir milletvekilidir. TBMM Milli Eğitim, Kültür, Gençlik ve Spor Komisyonu Başkanı, Türkiye-Kanada Parlamentolararası Dostluk Grubu başkanı, Türkiye-Brezilya Parlamentolararası Dostluk Grubu başkanvekili ve Türkiye-Almanya Parlamentolararası Dostluk Grubu üyesidir.
 
Sözcü
 
➽ Paylaş: