Yatağan'da direnişe devam...
Yatağan’da işçilerin özelleştirmeye karşı direnişi sürüyor. Nöbet gece boyunca sürerken, kararlı bekleyiş devam ediyor...Yatağan’da direniş sürüyor...
Tes İş Yatağan şube sekreteri Kemal Özcan işçilere konuşma yapıyor:
Polis şiddeti ile eğer buraya gelmeyi kalkarlarsa bundan sonra olabilecekleri kendileri düşünsün, çünkü bura da üretim var. Bu santralin kapısından girdikleri anda şartel inmiş demektir. Girebiliyorlarsa girsinler.
Yatağan'da termik santralin özelleştirilmesine karşı direnişe geçen işçiler ve işçilere desteğe gelen onlarca kişi, gece de direnişe devam etti.
Sabahın ilk ışıkları ile birlikte, direniş çadırlarında kahvaltı yapıldı.
İşte direnişin dün gecesinden kareler:





