İntihar eden babayı haberleştiren gazeteci gözaltında

Oğluna pantolon almadığı için intihar eden İsmail Devrim’in haberini yapan gazeteci Ergün Demir gözaltına alındı...

Mesleği yaptırtmıyorlar:
 İntihar eden babayı haberleştiren gazeteci gözaltında
Gazeteci Demir'in, şu an Körfez İlçe Jandarma Karakolu'nda olduğu öğrenildi...

Demir, Kocaeli Zirve gazetesine yaptığı açıklamada ise, "Ekipler önce evime gelmişler, evde olmadığımı öğrendiklerinde beni aradılar, ben de güvenlik güçlerine kendim teslim oldum. Şu anda ifade vermek üzere karakola götürülüyorum" diye konuştu.

Demir, şu anda gözaltında olduğunu ve ifade verdiğini T24'e anlattı. Evine emniyet ekiplerinin geldiğini ve kendisini aradıklarını söyleyen Demir, "Güvenlik güçlerine kendim teslim oldum" diye konuştu.

CHP'LİLERDEN TEPKİ

Eski CHP Milletvekili Barış Yarkadaş gazeteci Demir'in gözaltına alınmasına tepki gösterdi. Yarkadaş, "Merhum İsmail Devrim'in eşi Hafize Devrim'in verdiği demeci haberleştiren ve 'Pantolon alamadığı için intihar etti' haberini yayınlayan Ergün Demir'i gözaltına alarak gerçeğin üstünü örtemezsiniz. Rahmetlinin eşinin ses kayıtları bile ortadayken; neyi saklamaya çalışıyorsunuz?" diye sordu.

CHP Genel Başkan Yardımcısı Tuncay Özkan ise yaşanan olaya, "Tuz koktu" yorumunu yaptı.

Özkan, Twitter'dan şunları kaydetti:

"Tuz da kokunca böyle oluyor işte! 
Oğluna pantolon alamadığı için intihar eden babanın haberini yapan gazeteci gözaltına alındı."
➽ Paylaş: