AKP'li depremzede: 'Rezerv alan ilan ettiniz her şeyimi kaybettim...'

 Bakan Kurum'a bir depremzedenin söylediği "50 milyon dolarlık malıma devlet el koydu. Rezerv alan ilan ettiniz. Ben AK Partiliyim, bana bu yapılıyorsa vatandaşa neler yapılıyordur" sözleri gündem oldu...

Depremzededen Murat Kurum'a rezerv alan tepkisi: 'AK Partiliyim, bana bu yapılıyorsa...'

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, esnaf ziyareti sırasında bir depremzedenin 'rezerv alan' tepkisiyle karşılaştı.

"50 milyon dolarlık malıma devlet el koydu" diyen depremzedenin isyanı üzerine Kurum, "Öyle olmaması gerekir, bir bakalım" yanıtı verdi.

'HER ŞEYİMİ KAYBETTİM, BANA BU YAPILIYORSA...'

Kurum ile görüşen depremzede "Annemi, babamı kaybettim. 50 milyon dolarlık malıma devlet el koydu. Rezerv alan ilan ettiniz. Arazime 404 dükkan yapıldı. Bana 1 tane dükkan vermediniz. Rezerv alan ve sizin riskli alan ilan ettiğiniz yerleri, Çevre-Şehircilik zamanında... Her şeyimi kaybettim. 50 milyon dolarımı kaybettim. Devlet el koydu, hiçbir şekilde şu anda ne kira veriyorsunuz, ne bir şey yapıyorsunuz. Beni hayata mahkum ettiniz. Bütün malımı mülkümü kaybettim. Ben AK Parti üyesiyim, bana bu yapılıyorsa vatandaşa neler yapılıyordur" dedi.

Valinin kendisine "Babanın malını mı istiyorsun" dediğini anlatan depremzede, "Evet babamın malını istiyorum" dedi.

Murat Kurum ise depremzedeye "Öyle olmaması lazım ama ya. Ben seni ilgili arkadaşlarımla görüştüreceğim, inceleyelim" cevabını verdi.

➽ Paylaş:
“AKP zihniyetinin erişim yasağı ile engellediği SivriSinekCaz'a ücretsiz Opera VPN ile kolay ve sorunsuz erişebileceğinizi biliyormusunuz?..”
Okurlara..