30 yıl boyunca hiçbir vergi ödemeden bize elektrik satacak!.. SivriSinekCaz SivriSinekCaz -->
SivriSinekCaz

30 yıl boyunca hiçbir vergi ödemeden bize elektrik satacak!..

Atatürk’ün Lozan Antlaşması’yla kaldırdığı kapitülasyonlar fiilen geri geldi! Suudiler bedavaya vereceğimiz arazilere iki dev güneş enerjisi santrali kuracak. 30 yıl boyunca hiçbir vergi ödemeden bize elektrik satacak...

“Bu kanundaki maddeler kapitülasyondur” diyen İYİ Partili Çömez, vahim detayları şöyle anlattı:

 “Bu yasa ile Suudlar Sivas ve Karaman’da iki dev güneş enerjisi santrali kuracak. Arazileri biz bedava vereceğiz. Hiçbir vergi almayacağız, üstüne teşvik vereceğiz. Ayrıca üretilen elektriği 30 yıl boyunca Euro kuruyla satın alacağız. 

İşçi, mühendis ve tüm ekipmanları kendileri getirecek. Bir anlaşmazlık çıkarsa Türk Mahkemeleri yetkili olmayacak, uluslararası tahkim karar verecek.” 

 Firuze Şenavcı / Korkusuz

➽ Paylaş:
“AKP karanlığının erişim yasağı ile engellediği SivriSinekCaz'a ücretsiz Opera VPN ile kolay ve sorunsuz erişebileceğinizi biliyormuydunuz?..”
Okurlara..
 



❉ "SivriSinekCaz, Okuyucu Rahatlığı İçin REKLAM Kullanmaz" ❉

X