Veli toplantılarını camiye taşıdılar!

Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü, öğrenci başarısını artırma iddiasıyla camilerde veli toplantıları düzenlemeye başladı. 

Veli toplantıları artık camide!

Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü, veli toplantılarını cuma namazı öncesi camilerde yapıyor.

Niğde Milli Eğitim Müdürlüğü, öğrenci başarısını artırma iddiasıyla camilerde veli toplantıları düzenlemeye başladı. 

Bağlama beldesindeki Bağlama Camii'nde cuma namazı öncesi düzenlenen toplantıda, İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ahmet Şenel tarafından Kur'an-ı Kerim okundu. Daha sonra İl Milli Eğitim Müdürü Celalettin Ekinci, cemaate projeleri hakkında bilgi verdi. 

AA’nın haberine göre, ailelere çocuklarının eğitimine katkıda bulunmaları için camide işbirliği çağrısında bulunan Ekinci, namazın ardından gazetecilerin sorularını yanıtladı. İl Milli Eğitim Müdürü Ekinci, öğrencilerin başarısını artırmak için velilere ulaşmaya çalıştıklarını, bunun için de her fırsatı değerlendirdiklerini kaydetti. 

Her hafta cuma namazı öncesi camilerde “Cuma Buluşmaları” adı altında veli toplantıları düzenleyeceklerini ifade eden Ekinci, şöyle devam etti.

“Velilerimize neler yapmak istediğimizi, yaptığımız çalışmaları anlatacağız. Onlarla görüş alışverişinde bulunacağız. Tabi bunun için ilahiyat fakültesi mezunu öğretmenlerimiz, idarecilerimizden faydalanacağız. Veliyi işin içerisine katmazsak, hiçbir adım atamayacağımızın, belirli bir yere gelemeyeceğimizin farkındayız. Dolayısıyla amacımız, veli desteğini tam olarak sağlamak.”

➽ Paylaş: