Tayyip, meydan savaşı!

Tayyip Erdoğan, 1 Mayıs'ta yaşanan olaylarla ilgili açıklamalarda bulunuyor. Başbakan önümüzdeki yıllar için de Taksim yasağını net bir şekilde dile getirdi...

Tayyip Erdoğan meydanlara savaş açtı


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, bundan böyle Kadıköy ve Taksim'de mitinge izin vermeyeceklerinin sinyalini verdi.

Partisinin Kızılcahamam’daki kampında açılış konuşmasını yapan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Kadıköy ve Taksim meydanlarında miting yasağının sinyalini verdi. 

Erdoğan şöyle konuştu:

"Vali Bey haftalar öncesinden buralarda yayalaştırma çalışması var, risk alamayız demesine rağmen sendikalar benden de randevu istediler

Pazartesi akşamı Genel Merkez’de görüştük. Türk-İş, Hak-İş, KESK ve Tabipler Birliği. Kendilerine rica edercesine ‘’Bakın iktidarımıza kadar bu ülkede 1 Mayıs’ın tatil edilmesi var mıydı? Burada ben riski alamam. Taksim’de olmaz. Ben bu meydanı sizden iyi biliyorum’’ dedim. ‘’Bu alan bizim için anlamlı’’ dediler. ‘’Buna müsaade edemeyiz’’ dedim. ‘’Gidin Kazlıçeşme’de yapın’’ dedim. ‘Anlamı var’ dediler.
 
'Belki yarın Taksim miting alanı olmayacak'

 E ben de geçmişte Taksim’de miting yaptım. Ama belki yarın Taksim de miting alanı olmayacak. Yasak olmasına rağmen ben burada miting yaparım diyemezsin. Sana neresi gösterilirse orada mitişng yapmak zorundasın. Burası hukuk devleti.
 
 'Kadıköy'de de mitinge izin vermeyeceğiz'

Yeni miting alanları yapılınca Kadıköy’de de mitinge izin vermeyeceğiz. En ufak savrulma olunca esnafın camı çerçevesi iniyor. Hayat duruyor. Ulaşım bunlardan dolayı durduruldu."


➽ Paylaş: