Tayyip'e soru yağmuru: CEVAP VER

Başbakan Erdoğan’ın Gezi Parkı protestolarıyla ilgili bugünkü konuşmasını “Mesaj alınmıştır. Şimdi cevabımı veriyorum” sözleriyle tamamlamasının ardından sosyal medyada bir soru fırtınası başladı. Binlerce kullanıcı, Twitter’da “cevapver” hashtag’iyle Erdoğan’a binlerce soru yöneltti...

Başbakan'a sorular yağıyor: 

CEVAP VER


AKP Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, partisinin genel merkezinde düzenlenen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda konuştu. Erdoğan “Ben buradan tekrar açıklıyorum.  Diyorum ki gençler artık burada duracağınız kadar durdunuz. Mesajlarınızı verdiniz. Eğer sizin mesajınız Taksim Gezi Parkı ise, bu mesaj alınmıştır ve değerlendirmesi yapılmıştır.

“ANINDA CEVABIMI VERİYORUM”

Şimdi cevabımı veriyorum. Anında cevabını veriyorum. Diyorum ki, şu anda bir yargı kararı var mı? Var. Dolayısıyla biz yargı kararını bekleyeceğiz. Takip edeceğiz. Mahkeme ne karar verir bilmiyorum. Nihai karar  verildiği andan itibaren, bu karar olumsuzsa biz buna uyarız. Olumluysa o zaman halk oylamasına gideriz” dedi.


İşte Erdoğan’ın bu sözleri üzerine Twitter’da “cevapver” hashtag’i oluşturuldu ve yüzlerce soru soruldu. İşte o soruların bazıları:

‏@sitemlikubrick
metrolar neden sadece sizin mitinglerinizde sabaha kadar çalışıyor ? #cevapver

‏@fatih_yasli
ethem sarısülük'ün kalbi durmuş. ethem'i kim vurdu? #cevapver

‏@sultanaksu
şuanda aramızın iyi olduğu bir komşu ülke var mı? Suriye halkından ne istiyorsunuz? Suriye'de kimyasal silahı kim kullandı? #cevapver

‏@zulalk
'bunlar', 'çapulcu' diye ötekileştirdiğiniz % 50, #cevapver hashtag'i ile size sorular yöneltiyor. yanıt
verecek misiniz? @RT_Erdogan

@ceylan_ertem
Neden dünyada en çok gazeteci tutuklayan ülkesi Türkiye? #cevapver

‏@jinda_zekioglu
Bana tecavüz eden adamın çocuğunu doğurmak zorunda mıyım? #cevapver

@ornekali
Camide içki içtiğimizi iddia ettiğinde seni yalanlayan imamı neden apar topar izne gönderdin? #cevapver

‏@taci_kalkavan
Yenişafak, Sabah, Star, Takvim gazeteleri provokatif yayınlarla halkı kışkırtıyor. Bu gazeteler denetlenmiyor  mu? #cevapver

‏@yetersusun
neden insanları alevi sünni diye ayırıyorsun #cevapver Evet soruyoruz! Kimler öldürdü, yaraladı, emirleri verdi? Hadi #cevapver


@benimleolur
Engelli bireye tazyikli su sıkan tomanın içindekiler kimler? #cevapver

‏@dokuyanemre
eylem varken kapalı olan metro, akp seçmeni için neden sabah kadar çalıştı? #cevapver

‏@drygzl
31 Mayıs sabahı parka saldırı emrini kim verdi? #cevapver

‏@ogulcantekinalp
Beni polisten kim koruyacak? #CEVAPVER

‏@yetersusun
ethem'in kalbi durdu deniliyor. bu insanın canı senin koltuk sevdan iktidar hırsın yüzünden gitti, farkında  mısın? #cevapver

‏@guleycn
herkes sizin gibi olmak zorunda diye bir ayetmı gönderıldıde kendınden olmayana zulüm edıyorsunuz #cevapver

 
 Yurt
➽ Paylaş: