Milli Eğitim’de imamlaşma harekatı!

“Eğitim’deki cemaat egemenliğinin kırılmasına” yönelik olduğu konuşulan atamalardan sonra ise ilginç bir tablo ortaya çıktı...

İşte Milli Eğitim’deki AKP kadrolaşması

Eğitim de sürekli sınıfta kalan Kocaeli’deki AKP kadrolaşması bu kadar da olmaz dedirtti...

Kocaeli’deki ilçelerin 1’i hariç tamamındaki İlçe Milli Eğitim Müdürlerinin, AKP’ye yakınlığı ile bilinen Eğitim Bir-Sen üyesi oldukları ortaya çıktı.

Milli Eğitim Müdürlüğü’nün 6 Haziran’da yayımlanan kararnamesi uyarınca Başiskele, Darıca, Derince, Dilovası, Gölcük, İzmit, Kandıra, Karamürsel ve Kartepe ilçe milli eğitim müdürleri değiştirilmişti. 

“Eğitim’deki cemaat egemenliğinin kırılmasına” yönelik olduğu konuşulan atamalardan sonra ise ilginç bir tablo ortaya çıktı

Kocaeli’deki 10 ilçe milli eğitim müdürünün AKP’ye yakınlığı ile bilinen Memur – Sen’e bağlı Eğitim Bir-Sen’e üye oldukları ortaya çıktı. Milli Eğitim Müdürleri Eğitim Bir – Sen’ üyesi olmayan ilçeler ise henüz ataması yapılmayan Derince ve Başiskele Milli Eğitim Müdürü Muhterem Aktaş.

İmam-Hatip etkisi
 

Eğitim Bir-Sen üyesi ilçe milli eğitim müdürlerini mezun oldukları okullarda imam hatip etkisi de gözlerden kaçmadı. İşte o liste; İzmit İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Osman Karabayır, Yüksekokul Tesviye bölümü. Gölcük İlçe Milli Eğitim Müdür Ercan Gülsuyu, İlahiyat Fakültesi. Darıca İlçe Milli Eğitim Müdürü İsmail Oğuz, Eğitim Fakültesi. Kartepe İlçe Milli Eğitim Müdürü Mahmut Sami Demirci, Ticaret Turizm Eğitim Fakültesi, Dilovası İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat Balay, Eğitim Fakültesi. Karamürsel İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat Çakır, İlahiyat Fakültesi. Kandıra İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Yağız, İlahiyat Fakültesi. Körfez İlçe Milli Eğitim Müdürü İbrahim Okutan, Ön Lisans sınıf öğretmenliği, Gebze İlçe Milli Eğitim Müdürü Durak Demirel, İlahiyat Fakültesi. Çayırova, Sağlık Meslek Yüksekokulu.
soL - Haber
➽ Paylaş: