AKP’nin normali buysa!

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın başdanışmanlığı görevinde de bulunan AKP Milletvekili Aydın Ünal, dün Yeni Şafak gazetesindeki köşesinde laik eğitimi, zorba, zalim, ceberut” olarak nitelendirdi. Ünal, Ne yaşadıysak, laiklik adı altındaki ve laik eğitim adı altındaki zorbalık nedeniyle yaşadık” dedi...

Erdoğan’ın başdanışmanı: 

Laiklik adı altındaki zorba, 
zalim, ceberut anlayış...”

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın başdanışmanlarığı görevinde de bulunan AKP Milletvekili Aydın Ünal, dün (15 Ağustos 2016) Yeni Şafak
gazete”sindeki köşesinde laik eğitimi, zorba, zalim, ceberut” olarak nitelendirdi...
 

Ne yaşadıysak, laiklik adı altındaki ve laik eğitim adı altındaki zorbalık nedeniyle yaşadık”

Ünal
Laik eğitim olsaymış darbe olmazmış” başlıklı bir yazı kaleme aldı. Haziran Direnişi'nin Fethullah Gülen patronajında” yapıldığını iddia eden Ünal, yazısında laik eğitim anlayışını eleştirdi. 

Darbe girişimini de laik eğitim”e bağlayan Ünal, şu ifadeleri kullandı: Yaşadığımız dehşet, Cumhuriyet tarihi boyunca, laik eğitim adı altında zorbaca, zalimce, ceberutça sergilenen ayrıştırma ve aşağılamanın neticesi değil de nedir?”

Laiklik karşıtı yazısında,
Ne yaşadıysak, laiklik adı altındaki ve laik eğitim adı altındaki zorbalık nedeniyle yaşadık” cümlesine de yer veren Ünal, laik eğitim savunusunu da darbecilik” olarak niteledi. Ünal şu cümleyi yazdı: Buna rağmen, çıkıp da, 15 Temmuz'un laik ve çağdaş eğitimin önemini gösterdiğini savunmak eğer cahillik değilse, doğrudan darbeciliktir.”

Aydın Ünal, okulların kapandığı Haziran ayında liselilerin peş peşe yayınladığı AKP karşıtı bildirileri de “çocuk istismarı” olarak nitelendirmişti.

➽ Paylaş: