İki kız kardeşin dövdüğü çobanın ifadesi ortaya çıktı

Kahramanmaraş'ın Andırın ilçesinde koyunlarını otlatan engelli çoban iki kız kardeş tarafından dakikalarca işkenceye uğradı. Kızlardan biri kalın bir sopayla çobanı darp ederken diğeri ise o anları kayda alıyordu. İnfiale neden olan görüntü sonrası gözaltına alınan Seçil G. ile kardeşi M.G tutuklandı...

Çobanı öldüresiye döven iki kız kardeş tutuklandı. Mağdur Çobanın ifadesi ortaya çıktı

Kahramanmaraş'ın Andıran ilçesinde bu sabah saatlerinde iki kız kardeşin engelli bir çobanı döverek işkence ettiği görüntüler ortaya çıkmıştı. 

Yayınlanan görüntüler büyük bir infiale neden olurken, işkenceyi gerçekleştiren iki kız kardeşin gözaltına alınmaları üzerine tutuklandıkları öğrenildi.

kiz-kardesler-kendilerine-icki-almayan-402755-111806-001.webp

Söz konusu görüntülerde kızlardan biri halay çekip şarkı söyleyerek çobanı sopayla döverken, diğer kız tüm bu anları gülerek cep telefonu ile videoya çekti.

kiz-kardesler-kendilerine-icki-almayan-403878-112143.jpg

'EVİME ZOR ULAŞTIM'

Mağdur Nail Y.'de soruşturma kapsamında savcıya ifade verdi. Yaşadıklarını anlatan Nail Y., kardeşlerin hem dövdüklerini hem de küfrettiklerini ancak kendisinin karşılık veremediğini belirtti.

ELLERİNDEN ZOR KURTULDUM

Mağdur Çoban Nail Y., basın mensuplarının olayı sorması üzerine, “Ben hayvan otlatıyordum geldiler beni dövdüler. En son sopayla kafama vurdular. Kanlar içinde kaldım. Çok dövdüler ellerinden zor kaçıp eve gittim” dedi. Çoban Yener, genç kızların alkol istediğini almayınca kendisini darp ettiğini de söyledi. Yener, daha sonra ailesiyle evine gitti.

TUTUKLAMAYI YERLİKAYA DUYURDU

Sosyal medyada infial olan görüntüler sonrası iki kadının gözaltına alındığı İçişler Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla duyurdu.

kiz-kardesler-kendilerine-icki-almayan-402757-111806.webp

Gözaltına alınmalarının ardından hakkında işlem başlatılan Seçil G. ile kardeşi M.G tutuklandı.

➽ Paylaş:
“AKP zihniyetinin erişim yasağı ile engellediği SivriSinekCaz'a ücretsiz Opera VPN ile kolay ve sorunsuz erişebileceğinizi biliyormusunuz?..”
Okurlara..