Bu İlkokul da İmam Hatip’e dönüştürülüyor!

Ankara'da bir okul daha imam hatibe dönüştürülmek üzere. Bu seferki hedef Batıkent’teki Türkan-Azmi Köksoy İlkokulu. Uygulama öğrenci velilerini ayaklandırdı. Okul önünde çocuklarıyla birlikte eylem yapan veliler Milli Eğitim Müdürlüğüne “Okuluma dokunma” diye seslendi...
 

Bir okul daha İmam Hatip’e dönüştürülüyor! 
Bakın hedef bu kez hangi okul

Ankara Batıkent'teki Türkan-Azmi Köksoy İlköğretim okulunun imam hatibe dönüştürülmesine karar verildi. Veli ve öğrencilerse karara isyan etti...

AKP iktidarı döneminde imam hatip okullarının sayısı katlandı. Bir yandan yeni imam hatip okulları yapılırken bir yandan da mevcut okullar imam hatibe çevrildi.

İmam hatibe dönüştürülmek istenen bu seferki okul Ankara Batıkent’teki Türkan-Azmi Köksoy İlkokulu.


Uygulama velileri çileden çıkardı. Çocuklarını da yanlarına alan veliler okulun önünde eylem yaptı.


 
Bir okul daha İmam Hatip’e dönüştürülüyor... paylaşan: Ulusal Kanal


Veliler adına basın açıklaması yapan Sibel Vardar, hiç kimsenin dini tercihlerine karşı olmadıklarını belirtti. İtirazlarını "Bizlerin ve çocuklarımızın yok sayılmasına karşıyız" sözleriyle ifade etti.

Öte yandan velilerin başlattığı imza kampanyasında destek sayısı 3 bini geçti. Toplanan imzalar, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne iletilecek.

Eyleme Eğitim İş ve Eğitim Sen de destek verdi.
➽ Paylaş: