Dün Yavaş'ın elini öpmüştü, bugün de Tayyip'in elini öptü

Günlerdir AKP’ye geçeceği iddia edilen Haymana Belediye Başkanı Levent Koç, CHP’den e-Devlet üzerinden istifa ettikten bir saat sonra AKP’ye katıldı. Koç'un cumartesi günü Ankara Büyükşehir Belediyesi'nde Mansur Yavaş'ı ziyaret ettiği ve Yavaş'ın elini öperek "Mansur ağabey AKP'ye katılacağımı söylüyorlar, vallahi yalan" ifadelerini kullandığı öğrenildi. Koç, bugün AKP rozetini aldığı sırada Erdoğan'ın elini öptü.

Uzun süredir Levent Koç'un AKP saflarına geçeceği iddia ediliyordu.. Koç’un öğle saatlerinde e-Devlet üzerinden istifa edip, duyurmasından yaklaşık bir saat sonra AKP'nin programına katıldı. Koç'a rozetini Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan taktı. 

“VALAHİ YALAN” DEMİŞTİ

Geçtiğimiz hafta Ankara’daki bazı ilçe belediyelerinin AKP’ye geçeceği yönünde iddialar gündeme düşmüştü. Bu iddiaların odağındaki isimlerden biri olan Levent Koç’un, cumartesi günü Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş’ı ziyaret ettiği belirtildi.

Görüşmede Koç’un Yavaş’ın elini öperek, “Mansur ağabey AKP’ye katılacağımı söylüyorlar, vallahi yalan” dediği öğrenildi.

ÖZEL VE YAVAŞ'A SÖZ VERMİŞ..

AKP'ye katılma kararı alan Levent Koç kısa süre önce yaptığı konuşmasında "Bizim en büyük gücümüz, olmazsa olmazımız Mansur Başkanımızdır" ifadelerini kullanmıştı.

Özel'in Ankara'da Ulus Hali'nde vatandaşlarla bir araya geldiği etkinlikte bir vatandaş Levent Koç'un AKP'ye katılacağına dair iddiaları sormuş, Özel ise etkinlik öncesi Koç ile yaptığı telefon görüşmesine güvenerek bu soruya "dedikodu" yanıtını vermişti
➽ Paylaş:
“AKP karanlığının erişim yasağı ile engellediği SivriSinekCaz'a ücretsiz Opera VPN ile kolay ve sorunsuz erişebileceğinizi biliyormuydunuz?..”
Okurlara..